ONSDAG

Godmorgon.

Igår var jag som sagt till barnmorskan och de gick så otroligt bra ! :) Sf-måttet låg på 37, vilket betyder att jag hamnat lite utanför kurvan, men allt verkar vara som de ska :).. Hjärtljuden låg på 152 denna gång, och de visade sig att bebis hade fixerat sig nu och ligger med huvudet neråt. Gud så skönt att veta att den ligger så. Hoppas bara att den inte får för sig att göra en helomvändning :/.. 
Elin var ju som sagt med och hon tyckte att de blev mer verkligt nu att vi skulle ha en bebis, men hon är så himla glad, vilket jag är hemskt glad över ! :)

Efter att vi varit hos barnmorskan så gick vi på stan ett tag. De blev en fika på City Café, tack Elin.. och sedan införskaffade jag små små uggs till bebis. Så otroligt söta. Iiiih !




Idag ska jag in till stan och träffa mamma och mormor. Vi ska åka ut till birsta och storhandla. De är verkligen tomt här hemma nu. Ska köpa en massa gott så vi har till helgen bland annat :) 

Nu måste jag gå och duscha :)

PUSS !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback