SÖNDAG

Tänkte att jag skulle berätta lite om fotograferingen som vi gjorde igår :). Mamma, Elin och Bea kom hit igår vid tre-tiden och då så gjorde vi oss klar för fotografering. Vi fikade lite och sedan möblerade vi om en massa i vardagsrummet och fixade. Sedan började vi fotografera :). Resultaten blev väldigt bra och är jättenöjd med bilderna. Tack så mycket !

När vi var klar så åkte Elin och mamma hem men Bea stannade kvar. De blev lite fest här igår kväll, kom förbi ganska mycket folk och de blev faktiskt trevligt. Men sista timmen innan alla gick blev lite jobbig för just mig, jag ville bara gå och sova. Men annars så var kvällen lyckad :).
Bea blev kvar tills idag och nu sitter vi och tittar på film. Älsklingen är nog inte så vidare pigg idag. Har försökt få upp han ur sängen i säkert en timme snart..

Idag blir de bara lugnt, som sagt så lär inte Rickard må så bra idag. Så idag bor vi nog i soffan ;) haha !

Nu ska jag fortsätta se film !

PUSS !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback