VATTNET ?

Godmorgon, nu har jag precis fikat mitt morgonfika. Igår var vi hos mamma hela eftermiddagen/kvällen. Åt middag och myste i soffan framför Idol. Jag tyckte att de var helt rätt att Linda åkte ut. Hon var en bland dom sämre, tycker jag. 
I alla fall sedan när vi skulle åka hem så kom vi och åkte på Juniskärsvägen, alldeles innan man kommer fram i Kvissle, och där håller vi på och kör över tre stycken rådjur. Men som tur var så klarade vi oss precis ifrån att köra på dom. Vilket var en bra sak ! Sedan tog vi vägen över Nolby hem, åhh hatar den vägen nu när de är kolsvart på kvällarna. Man ser ju ingenting !
Aja, nog om gårdagen.

Ja, sedan ska jag säga de också att igår gick jag in i V.35, bara drygt fem veckor kvar ! :) (40 dagar). Lägger in ett inlägg från blimamma.se och nya magbilder ikväll eller imorgon :) 

I natt drömde jag att vattnet gick, och de var inte lite vatten som kom heller. Lite läskigt var de faktiskt, vaknade efter en stund och var blöt på trosorna :/ men jag hade nog svettats en massa när jag drömde fast utan att märka de :) hehe.. Men när de väl är dax så kommer de nog gå så bra så ! :).

Idag har vi fullt upp i stort sett hela dagen. Vi ska handla lite, tvätta, och börja packa eftersom att de är bara typ tre veckor kvar tills vi flyttar. Måste rensa förråden också, inte mycket som ska sparas därifrån inte :). åh, de ska bli så skönt och få flytta till nytt :). 

Näe, nu ska jag nog ta och klä på mig och sedan försöka få upp Rickard så vi kan börja grejja här :) Har tvättis klockan 13.00.

PUSS !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback