VI FÖRÄLDRAR

Godmorgon !

Igår var jag och Marianne hemma hos syrran och kollade på de olika produkter som dom har börja sålt. De var trevligt, beställde inget, men ska göra de framöver tänkte jag :). Vi fikade och pratade en massa innan de var dags att börja rulla hemåt igen. Mysig kväll var de i alla fall ! 

Annars idag så vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på ? Är ju hemma nu och Rickard slutar klockan två. Vi blir nog bara hemma och lär mysa hela dagen/kvällen :), inte så dumt de heller ?! 

Annars i veckan så är inget bestämt. Eller jo mamma och mormor skulle komma förbi någon dag här i veckan och fika eftersom att dom ändå skulle på kyrkogården på Tuna Kyrka. Så de ska bli roligt och få lite främmande :)

Imorse blev jag även väckt av en som undrade om jag ville prenumerera på Vi Föräldrar (7 nummer för 199:-) så de fick jag med på. Skulle få en liten present med också :) en bebisfilt fick de bli !
Han sa de att han ville kolla med mig om jag ville prenumerera på tidningen eftersom att jag hade hämtat ut baby-boxen på Babyproffsen :)  

Nu ska jag se några avsnitt av Förhäxad :) Har blivit som besatt av den serien. 


Vi Föräldrar




PUSS !

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback