Fredag

Ja, nu är de fredag, IGEN.. De är nästan lite otäckt att veckorna går så himla fort !.. Som Rickard sa häromdagen att när man var liten så tyckte man att ett år gick jättesakta och att de tog jättelång tid innan de blev ett nytt år. Men nu när man är äldre så går de så otroligt fort :/.. Konstigt de där ! ;)

Idag så vaknade lillen vid halv 6, tog upp han och la han bredvid mig i sängen och så somnade han såklart om igen :) Rickard klev upp runt halv 7 och for på jobbet, vi låg kvar en stund till, tror vi klev upp vid halv 8 eller nått sånt :)
Då blev de lite frukost för både mig och lillen. Ersättning för han och te och macka som vanligt för mig. 
Theodor tog sin förmiddagslur ganska tidigt idag, tror han somnade mellan halv 9 och 9 så då la jag honom i hans säng och jag la mig på soffan och kollade på tv. Fick sån huvudvärk så var tvungen att vila lite, nu är värken borta. :) SKÖNT !

Vid halv 12 fick han sin gröt och jag ska ta och göra lite lunch nu, värma resterna sen igår :) Stekt potatis, korv och bacon. :) Brukar nästan alltid vara godare dagen efter. 

Här är Theodor igår när han studerade sin nya fina bok !





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback