Godmorgon !

Godmorgon :)

Ja, bodyn som jag budade på igår belv ju som sagt inte min (Theodors). Utan de var en som budade i sista minut med en krona över :/.. Vilket jag helt förstår, alltså vill man verkligen ha något och de bara är några timmar kvar tills auktionen avslutas så är de klart att man lägger budet i sista sekund :P 

Nu på morgonen så var lillen bättre i magen i alla fall.. De börjar gå till sig, vilket är jätteskönt. Jobbigt när han är så dålig i magen och man man inte göra något förutom att ge honom något som gör att de stoppas upp, att de inte blir så löst.. Aja, ska inte sitta här och skriva om en massa skit :O hehe..

Idag så vet jag inte riktigt vad man ska hitta på.. Skulle ju ha behövt åka ut till birsta och gå på systemet eftersom att jag ska på tjejkväll/fest på fredag och tänkte då dricka lite. Theodor får vara hemma med hans pappa :) Ska ju även köpa en bilstol också, får se när de blir av. Känns ju ganska bråttom nu när Theodors huvud nästintill sticker lite utanför. Så nu får han inte åka nå mer bil förrän vi har bytt ut hans stol. Man vet ju aldrig om de skulle hända något när man är ute och åker..




Får man fråga vad det är för babyskydd ni har just nu? Tänkte eftersom Theodor håller på att växa ur den redan. :)

2011-04-20 | 12:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback