Onsdag

Så, nu har man varit på posten och skickat iväg ett paket. De var lite utav de som jag sålde på Tradera. Självklart så räknade jag ut frakten fel :/.. Jag skrev 30:- med posten i annonsen och på posten så gick de på 40:- nånting :/ Hyffsat less, så jag gick ju någon krona minus på den där affären :/ GAAAAH, LESS !.. Aja, lägger nog inte ut något mer på tradera. Var bara en massa krångel när man ska skicka iväg och hålla på. Men köpa kan man ju göra, UTAN krångel, så de ska jag nog hålla mig till i fortsättningen ! :P

Idag så är jag lite hängig faktiskt. Var ute igår och de blåste rejält. Var ute nästan ute hela dagen med Malin och några fler. Men när man var lite väl bar om halsen och de blåste som de gjorde så resulterade ju de i att man har jätteont i halsen nu.. Jobbigt ! Hade jättesvårt och sova igår för att de var då de började göra ont, tycker verkligen inte om att ha ont i halsen. Ska göra mitt bästa för att inte smitta lillen.

Ja, idag fick ju typ halva Sveriges befolkning lön. Vilket innebär att man ska betala dessa förbaskade räkningar som kommer i brevlådan i stort sett varje månad. Men de känns ju skönt efteråt när man väl har betalat dom, tycker i alla fall jag ;) hehe.. Fast jag är nog inte ensam om de ??!..
Så när Rickard kommer hem så får vi se om de blir att vi åker till birsta och handlar lite. Fast ska jag vara ärlig så vet jag inte om jag orkar med de idag. Får se hur de blir.. Rickard skulle sluta lite tidigare imorgon i alla fall, så vi skulle hinna med de bankärenden som vi ska uträtta innan bankerna stänger..

Nu ska jag ge min lilla älskling lite mat. Sedan så myser vi nog i soffan tills Rickard kommer hem.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback