Pastorsexpeditionen !



Nu har vi precis kommit hem igen. Vi har varit på en liten promenad. Var bort på pastorsexpeditionen och hämtade nyckeln till församlingshemmet så vi kan åka dit imorgon kväll och duka och grejja på inför Lördagen då de är den stora dagen :).. När vi var påväg hem igen så såg jag Marianne och Alva som var ute och gick så då tog vi en liten promenad med dom runt på byn :).. Mysigt var de, men gud så varmt de är ute. Nu längtar man väldigt mycket till sommaren !..

Nu snart så blir de blöjbyte och lite mellis :) Lite puré och lite ersättning. Vi har gjort så att han får puré lite senare, vissa ger puré på gröten (om dom får gröt till lunch) och de har även jag provat, men då äter Theodor inte så mycket, så då får han de på sidan fast lite senare på dagen :) Så då blir de som en liten mellis !

När han fått sin mellis så ska jag gå loss lite med dammsugaren, igen !.. Gör de jämt känns de som, men de är ett måste så de är fint här igen när prästen kommer på eftermiddagen. Hon skulle komma vid fem-tiden och syrran skulle komma runt fyra :) 



Min älskling ! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback