Tänderna spökar ?

Huuga lillgubben min är jättedålig i magen. Han har varit de sedan i Fredags, de är jättelöst och blir ibland som vatten bara. Ringde på vårdcentralen (BVC har bara speciella tider då man kan ringa), hon sa där att de förmodligen var tänderna som spökade. Jag provade ju att ge lillen blåbärspuré igår, eftersom att de ska göra så man blir hårt i magen, men de blev inte Theodor :/.. Så hon sa att jag skulle köpa majsvälling och ge han och se om de blev bättre. Han får ju i stort sett inte behålla något i magen :/ Mammas älskling ! ♥ han är ju pigg i övrigt så vore konstigt om de vore något allvarligt då ?!..
Blir han inte bättre så får jag ringa tillbaka om någon dag igen..

Idag så har jag även fotat lite kläder som Theodor vuxit ur, i strl 62 och 68 som jag funderar på och lägga ut på Tradera. Skulle logga in där nu men då skrev jag fel uppgifter för många gånger så kontot blev tillfälligt spärrat, så ska prova igen om någon timme :).. Vore ju kul om man kunde få några kronor för kläderna !..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback