Tisdag

Imorse så tog jag och ringde till BVC medans dom hade telefontid och fick prata med Theodors sköterska. Hon sa de att de kunde vara tänderna eller så kunde de vara någon typ av virus som bryter ut som diareé i stället för en förkylning. Så nu ska vi köra med majsvälling i några dagar och se om de blir bättre. Han har ju fått de i alla mål idag och de funkar bra. Han har endast bajsat två gånger, vilket betyder att de blivit bättre. Innan vi gav honom majsvällingen så kunde han bajsa upp till 5-6 gånger på en dag, vilket måste vara jättejobbigt för en sådan liten kille !.. Huuga, mammas lillhjärta ! ♥

Annars så idag har vi varit på öppna förskolan en sväng och var med på babysången. De märks verkligen på Theodor att han tycker om sångerna man sjunger och rörelserna man gör med honom när man är där. Vilket är jätteroligt. Hans små smilegropar kommer fram, så himla gulligt !..
Efter att han fått lite majsvälling så gick vi ett helt gäng och käkade lite lunch och sedan tog jag, Malin och Petra en promenad, kollade lite på hus som var till salu. Gud vad man vill flytta till hus när man kollar på hur sådär. Drömma får man ju göra ! :)

Sedan när vi kom hem så la jag ut lite bebiskläder på Tradera. Klicka här för att kika ! La även ett bud på en body som var jättefin, mitt bud ligger som högsta bud så får se om den blir min (Theodors) :) Auktionen avslutas nu ikväll så får se hur de kommer gå då ! :)


Tips, lägg alltid bud i sista sekund när det är 1 minut kvar eller mindre annars finns ju chansen att andra budar över och då har du själv gjort att plagget blir dyrare! ;)

2011-04-19 | 18:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback