Lite Ullared-shopping :)

Tänkte jag skulle uppdatera er lite om shoppingen som blev nere i Ullared :).. De blev ju en hel del grejjer för de pengar som man betalade om jag säger så. De blev mest saker till Theodor. Lite kläder, leksaker osv. Både tills nu och som han ska få då han fyller ett :)..
Eftersom att de blev så pass mycket och jag har packat upp och lagt alla saker där dom ska vara osv så får ni bara se vissa saker som jag nu har fotat. Men hellre lite än inget alls, eller ?! ;)



Fina bestik till Theodor, dom får han när han fyller 1 år :)



Fina krukor till köket.



Gratängform och pajform.



Theodor's fina Tummen-kudde ;)



Whiteboard-almanacka med fotoramar :)



Min fina väska, som man även kan använda som skötväska :)



Fotoram :)



Fin skylt till min prins :)



Sedan så köpte jag denna bok idag. En fristående fortsättning på "14-år till Salu" :)

Sedan är de som sagt mycket mer jag köpt men ni får bara ett smakprov ;) hehe..


Åh så mycket fint! Är så avundsjuk.. vill också dit och fynda! :D

2011-08-27 | 21:01:24

Oj oj , säg till då du är klar med boken så kanske jag kan få låna :D "14 år till salu" var grymt bra :D

2011-08-28 | 16:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback