Måndag

Godmorgon !

Här har vi varit vakna sedan sextiden. Lillen fick sin <välling och sedan blev de lite lek för honom. Vid halv sju åkte Rickard iväg på jobbet igen. Ännu en helg har gått.. Går för fort dom tycker jag !.. :/ 
Theodor fick bada för en stund sedan och han bara älskar de. Han plaskar på som bara den så jag blir alldeles blöt också. Men mysigt är de ju också :).. Nu sover han sedan en liten stund tillbaka. Han somnade så gott som direkt efter badet. La mig i våran säng med honom, inom fem minuter så sov han. Han var utmattad han !.. Men de är mamma också, men jag har inte tid att gå och lägga mig. Måste duscha och plocka tvätt och sedan blir de tvättstuga när lillen fått sin lunch. sova får man göra ikväll !..

Ja, som sagt. Idag så har vi inte så mycket inplanerat. Ska tvätta med Marianne är de tänkt. Sedan blir de en sväng upp på apoteket och sedan Ica. Har lite saker som behövs köpas hem från både apoteket och Ica :).. Ja, så ser vår dag ut helt enkelt ! :)

Ha en trevlig Måndag ! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback