Onsdag

Godmorgon !

Nu ligger Theodor och sover sin förmiddagslur. Han vaknade strax före sex imorse, då var man ganska så trött kan jag lova. Somnade inte förrän vid tolv i natt så man var rätt så borta vid sex.. Men nu för bara en liten stund sedan så somnade han igen och sover väl i alla fall någon timme :)..

Så medans han sover så ska jag ta och fixa mig lite inför dagen. Färgade håret igår också, de blev rödbrunt :).. Men eftersom att jag hade slingor i håret innan så syns de lite ljusa slingor här och där (inte så mycket) men de ska jag fixa senare. Ska låta de här vara någon vecka eller så nu och sedan färga de igen så de blir en mer jämnare färg i hela håret. Var ju meningen att jag skulle vara blond nu i sommar, men så blev inte fallet eftersom att de slet så mycket på håret då jag gjorde slingorna så mitt hår hade inte klarat en blondering för då skulle de ha blivit som tuggummi. Vilket jag då inte ville ! :)..  

Idag vet jag inte alls vad vi ska hitta på, de återstår och se. Men man kommer väl bara vara hemma, som vanligt !..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback