Söndag

Idag så var de meningen att jag skulle till en tjej på Me and I party, men de blev inte så. för de första är jag sjukt trött idag och lika så Rickard. Han är i princip förkyld och hängig. Sedan så var Theodor grinig och har varit de hela dagen. Så då fick de bli ännu en hemmadag !..
Så då har vi plockat undan lite här, diskat, kokat nappar och nappflaskor och jag har städat min garderob. Såg ut som en bombnedslag där så de var ju på tiden att plocka i ordning där.

Theodor ligger nu och sover en liten sväng. Så då ska vi passa på och vila lite, samt gå en sväng på Ica.. Eller jag ska göra de. Rickard får vara hemma med Theodor :)..
Ska ta och handla lite inför middagen idag. Blir chicken nuggets här idag. Gott och lättsamt ! :)

Näe, nu Ica !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback