Torsdag

I morse vaknade Theodor strax före sex, tidiigt ! :/ Men han somnade tidigt igår också, han sov redan vid halv sju. Han var så otroligt trött då så han fick välling vid sex och somnade sedan nästan på en gång.. 

Sedan klev vi upp när Rickard's klocka ringde. Var uppe en stund, pussa pappa hejdå innan han åkte på jobbet. Fick välling och busade runt lite på golvet ! :) Vid halv åtta la jag mig i sängen med Theodor och efter en stund somnade både han och jag en stund. Vaknade runt tio igen. De var både skönt och jobbigt att somna till sådär. Känns som att man bara blir tröttare av de. Men nu känner jag mig piggare än vad jag skulle ha gjort om jag inte somnade till... :) 

Så idag så har vi bara varit hemma. Rickard kom hem från jobbet runt tre så han har inte varit hemma så länge än :) Han håller på och lagar i ordning mat så vi kan äta och ge lillen mat innan vi åker ut på MediaMarkt och tittar lite. :) Har varit hemma i flera dagar nu och bara vare så vill ut och se lite folk. Känner sig lite isolerad när man bara är hemma hela tiden. Hade man bott i stan så hade de säkert varit en annan sak för då kan man ju se folk mest hela tiden. Men de blir väl ändringar på de och bostadsfronten om ett tag då vi ska flytta. Vilket inte kommer att dröja sådär jättelänge. Får se ! :D

Ozzy hittade en koja under min tröja förut idag ! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback