Folk, jag förstår inte ?

Såg för en stund sedan att jag hade fått en lite elak och spydig kommentar här på boggen förut om min blogg och att jag byter header hela tiden osv. Jag tar inte åt mig, tycker bara att de är onödigt att kommentera. De är lätt att vara elak och spydig på internet, men hur är de i verkligheten då ? Då är de inte samma sak.
De är många som inte alls våga prata eller säga sådanna saker om man står framför dom.
Aja, nog om detta.. Ville bara skriva av mig lite om detta. Bara så du vet så byter jag header och grejjar på hur mycket jag vill då de är min blogg och den är till för att JAG ska få skriva av mig och vara öppen.
Stör de dig så sluta läsa då !

USCH !

Nu till något roligare.

Imorgon är de äntligen helg igen. Veckorna går väldigt snabbt tycker jag, vilket är härligt.
Får se hur vädret blir i helgen, skulle vilja åka till drakborgen med Theodor eftersom att han ännu inte varit där. Rickard tycker han är lite för liten, men samtidigt så tycker jag att han borde få prova på lite. Skulle vara roligt och se hur han reagerar. Så får se hur vädret är och hur vi mår och hur orken är osv.
Men får jag bestämma så åker vi dit ! :)



Näe, nu lite mys i soffan med älskling innan man lägger sig. Har huvudvärk och har haft de heeela dagen !

God kväll/natt !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback