Idol !

Nu är de Idol-finalen som gäller här hemma.
Vill så gärna att Robin ska vinna, såklart !.. Amanda, hon är bra hon med, men tycker ändå att Robin ska vinna.
Är de så att de blir Amanda som vinner så vet jag med stor sannolighet att jag inte kommer lyssna på hennes musik något alls. Kanske lite, beror på vad de i så fall är, men hon är inte min favorit. Tror ni redan förstår vilken av dom som är min favorit ?! hehe ..

Theodor ligger äntligen och sover i alla fall. Han ville verkligen inte sova ikväll. Han totalvägrade. Men imorgon så kanske de går lättare efter en dag på drakborgen. Blir nämnligen så vi åker dit imorgon, är de så att de inte skulle vara så bra väder så blir vi väl kvar hemma, men hoppas verkligen att vi kommer iväg ! :)

Näe, nu måste jag fortsätta kolla på Idol !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback