Kommentar om blondin !

Fick en kommenar om de här med att jag ska avfärga håret för att kunna bli blondin igen.
Ett "tips" att jag ska börja med att göra slingor till och börja med. Men de är så jag alltid har gjort förut, har endast avfärgat mitt hår en gång tidigare. Då blev jag orange, vilket som känns väldigt självklart. Men när man ska börja med att slinga håret några gånger innan man färgar de så tar de enormt mycket längre tid, men håret mår ju bättre då i för sig. Men ska ta och prova med avfärgning och se hur de blir !

Såhär såg jag ut sist då jag avfärgade håret !



Då hade jag väldigt mörkt hår, nästintill svart. Så kan ju hoppas att de blir ungefär samma färg denna gång. Tyckte de nästan var lite häftigt med den färgen som blev efter avfärgningen :)


Hejsan hoppsan! :D

Har du en iphone eller känner någon som har det som du vill överraska med en liten present!?

Då är det så att jag lottar ut ett valfritt skal till en vinnare på min blogg! :D http://cjssong.se/2011/december/vinnare-av-biobiljett-samt-ny-tavling.html

Chansen att vinna är för tillfället ganska stor då ingen är anmäld än och man behöver inte ens skriva om tävlingen på bloggen! Nice va!? ^^ Skynda dig och va med! :)

Hitta dig för övrigt på bloggriket. ;-)

xx Cajsa

2011-12-15 | 16:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback