Lördag

Godmorgon Lördag !

Ja då är de helg igen. Tycker denna vecka har gått så otroligt fort.
I torsdags så började jag och Theodor att titta på Julkalendern för detta år som heter "Tjuvarnas Jul". Hittills så tycker jag att den verkar bra i alla fall.. Är man barn så tycker man nog att den är bra ! ;)

Idag har vi inte alls så mycket inbokat för dagen. Rickard ligger fortfarande och sover och lillen somnade nyss igen efter att ha varit uppe en stund. Så då passar jag på och sitta vid datorn och kolla lite på tv i lugn och ro.
Rickard skulle åka ut till Stöde senare till sin bror för att hämta lite saker som han ska ha till vår bil så den blir klar någon gång :).. Jag och Theodor ska försöka hinna med att gå ut en sväng lite senare också.
Får se om Johanna kommer på besök senare eller om hon skulle umgås med pojkvännen. Får se lite senare hur de blir med de ! :)

Ha en bra dag ! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback