Måndag, bra start på veckan !

God kväll :) Har blivit mycket inlägg skrivna på kvällskvisten numera.
Jag och Rickard åkte in till stan idag vid tretiden, Theodor fick då vara kvar hemma med farmor för att Rickard skulle iväg på möte samt middag med jobbet och jag skulle göra lite ärenden.
Var in på körkolan och köpte på mig ett bilpaket.

I paketet ingick:
• Teoripaketet inkl. obegränsat antal internet-tester hem.
20 Körlektioner.
Riskettan.
• Halkbana.

Teoripaketet behövde jag inte då jag köpte de för ett bra tag sedan. Närmare bestämmt då jag skrev in mig, så den kostnaden drogs av
och de hela blev lite billigare :)

De är ju en bra start i alla fall och de känns jätteskönt att man ska få de gjort nu.
Bokade in två dubbla körlektioner på 80 minuter vardera.
Den första lektionen blir den 30/12 klockan 10.45 och den andra den 4/1 klockan 9.00.
Så vi får se hur de hela går då med tiden.

Sedan träffade jag upp Johanna och vi gick runt lite på stan och sedan åkte vi hem till henne. Skulle köpa med mig lite chokladtoppar hem. De var mest Rickard som var sugen och Johanna bakar dom så då blev de några stycken som vi fick med hem :)
Sedan åkte jag med Rickard och Johnny när dom var klar eller ja då Rickard var klar, Johnny agerade chaufför ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback