Söndag

Idag har jag och Theodor fått roa os själv som vi ändå i stort sett gör annars varje dag, men ändå !
Rickard har varit och hjälpt min mamma och mormor med några möbler som skulle köras lite här och där och eftersom att Rickard hade jobb-bilen så blev ju de hela mycket enklare !
De hade i alla fall gått bra, vilket är kanon.

Jag och Theodor har bara tagit de lugnt. Vi har ut en sväng på eftermiddagen och åkte lite pulka, men blev inte ute så länge eftersom att de snöade så mycket och man blev ganska blöt av snön som föll.
Men de blev ju en liten stund i alla fall !..  Sedan blev de tidigt middag idag också.
När Rickard kom hem strax efter tre så kokade vi lite pasta och värmde upp skinksåsen som jag hade gjort idag på dagen för att spara in lite tid på eftermiddagen. Rätt så smart tycker jag, de funkade jättebra och lillkillen tyckte om maten. De var verkligen en hitt, så de kommer göras fler gånger.

Var bort en sväng till Marianne då vi hade ätit. Där hade hon besök av Tony och lilla Alva. Så där blev de lite surr och lekande innan vi begav oss hem igen. Alva var så svartsjuk då Theodor också tog upp en massa uppvärksamhet så hon gick runt och sa : - Alva ... Alvaaas !! hehe..
Ja, dom är ju för söt dom små liven. De var nästan så att Theodor sa Alva innan vi gick hem.
Eller de lät väl mer : - Ava ! :P

Nu ligger Theodor och sussar så gulligt i sin säng och vi ska mysa ner oss lite i soffan. Kanske slår igång en film, vem vet ;)

Ha en bra Söndag !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback