Söndag

Godmorgon Söndag !..

Imorse hade jag en liten sovmorgon då Rickard klev upp med Theodor. Vaknade runt åtta av att Theodor skrek och grinade då Rickard försökte få honom och sova. Så då tog jag över, vi kollade lite på barnprogram på tv:n i sovrummet och sedan såklart Julkalendern :)..

För en stund sedan klev vi upp och nu sitter vi i köket och har nyss fikat frukost och tänt de andra ljuset eftersom att de är andra advent idag !.. Rickard ligger och tar igen sig lite i sängen, han var ju uppe med Theodor redan vid fem imorse så jag kan förstå honom :)
När vi har fikat klart och jag har drukit upp mitt kaffe så ska Theodor få sova en liten stund. Han ser rätt så trött ut och eftersom att han vägrade förut när Rickard försökte så går de nog lättare att få han och sova nu om en stund i stället.

Idag har vi inte så mycket inplanerat. Men de är ju som vanligt de också. Vi brukar ta helgerna som dom kommer så att säga. Man får se vad man hittar på helt enkelt !

Ha en bra dag !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback