Planering av dop :)

Godmorgon.
Igår kväll så hade vi Elin på besök. Vi såg halv 8 hos mig och Sofias änglar sedan så var de dags för henne att röra sig hemöver. Theodor åt sista gången igår mellan sju och halv åtta och somnade runt åtta. När vi gick och la oss så drömde lillen som bara den. Han småskrattade samt "pratade" en massa :).. Så otroligt söt, jag och Rickard låg och småskrattade en stund. När jag tog fram telefonen och skulle spela in så slutade han såklart. Varför blir de alltid så ?!.. Han vaknade imorse vid kvart i sju, gav han mat och la oss i soffan och sneglade lite på tv. Theodor somade till en halvtimme ungefär och när han vaknade gick jag och gjort i ordning lite frukost till mig. 

Jag och Elin satt också och småpratade lite om dop och så för Theodor så de ska bli av. Förmodligen blir de i slutet på april, början av maj (om de blir som jag tänkt). Men vad ska man bjuda på tro ? Tårta är ju självklart, men mer då ? Ska man chansa på smörgåstårta :) de är ju så otroligt gott, mumms !.. 
I alla fall så kommer min syster Annelie hit imorgon och ska planera lite med mig eftersom att Rickard inte är så himla intresserad av planering osv.. De blir även så att Annelie och Preethi ska bli Theodor's gudföräldrar. Dom blev så otroligt glada ! :)
Så imorgon blir de till att ringa och kolla lite tider då, hoppas att de är "ledigt" när jag hade tänkt mig att de skulle äga rum :)

Näe, nu ska jag ta och bädda sängen samt klä på lillen för dagen. Måste klä på mig och så jag med eftersom att de ska komma en och koppla elen till fläkten idag, man måste ju ha lampa :).. Får se om han kommer idag, han skulle i alla fall komma denna vecka, så de är bara att hoppas på att dom håller vad dom lovar denna gång.






Wow, vilket roligt nyhetsbrev Barnshopping.se har gett ut denna månad! Kanon erbjudanden på riktigt bra produkter. Nyhetsbrevet kan du läsa här:

http://barnshopping.se/?wpmlmethod=newsletter&id=26&subscriber_id=240&authkey=9c82c7143c102b71c593d98d96093fde

2011-02-25 | 11:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback