Torsdag

Förut idag så gick jag och Theodor till Johanna och hälsade på. Vi blev kvar ett bra tag. Vi gick hem nu vid nio när Rickard sluta. När vi kom hem, bytte jag på lillen och gav han ett mål mat och sedan la jag honom. De tog inte lång tid innan han sov, huga lillgubben var jättetrött efter en hel dag borta ! ♥
I alla fall så satt vi och tittade på några avsnitt av Solsidan, dom är verkligen rolig.. Hahaha ! Sedan såg vi en Beck-film (en av dom äldre). Vi satt och pratade lite samt spelade lite kort också. En trevlig dag helt enkelt. :)

Nu har jag precis borstat tänderna och ska väl snart ta och lägga mig, är ganska trött plus att man ska upp med lillen imorgon bitti. Han åt ganska dåligt nu ikväll eftersom att han var så trött, så han lär nog vakna ganska tidigt imorgon. 

Imorgon är de som sagt begravning som vi ska iväg på. Kan fortfarande inte förstå att Susanne är borta, så himla tragiskt de där. Att de kan hända så snabbt.. Man ska vara rädda om varandra, man vet aldrig när en person som står en nära och som man älskar inte längre finns. Men de blir säkert en fin begravning. De är i alla fall klockan 14 sedan blir de väl lite fika efteråt skulle jag tro. Resten av dagen/kvällen ska vi nog bara ta de lugnt. Äta lite gott och mysa i soffan, som alltid ! :) ♥

Näe nu ska jag kolla lite bloggar, sedan sova ! Godnatt, sov gott !




Big tnks for interesting and useful site!

2011-09-16 | 17:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback