Torsdag

Igår på kvällskvisten så hörde Elin Nilsson av sig och undrade om jag hade lust och följa med henne en sväng på City gross. Så de gjorde jag, Theodor var kvar hemma med Rickard :).. Handlade lite småsaker, bland annat en halv åtta hos mig kokbok, så sjukt fin samt bra mat :) Så den blir nog flitigt använd :) 

Nu på morgonen så tog jag och Theodor en liten sväng på Ica. Handlade lite som behövdes handlas hem. Skönt när de inte alls var så mycket folk. En kassörska som stog och grejjade med tidningaar var snäll och öppna en kassa bara för mig i princip så de var jättesnällt tyckte jag :) dagen börjar bra, får se hur den slutar ?!

Nu ska jag fixa lite mat till lilleman, hör att de är dags för lite mat nu :).. Han ligger nu för övrigt i soffan och gör sittups ser de ut som, så himla söt. Växer så de knakar ! ♥

Uppdaterar nog mer sedan...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback