Go'boken !

Idag så åkte jag och Theodor med Rickard in till stan eftersom att han skulle iväg och jobba. Så När han åkt träffade vi mamma utanför MVC i stan. Hon hade hand om Theodor medans jag var in och pratade med barnmorskan samt fick spiralen insatt. De gick förövrigt bra i alla fall, fast man blöder ju lite granna, men de är ju faktiskt inte så konstigt... Sedan när jag var klar så åkte vi en sväng på Lidl och kollade lite. Köpte en kattleksak till Eddie, så hoppas han blir glad över den ! :) Sedan hämtade vi upp mormor och for sedan vidare mot Juniskär och hem till mamma. Så här är vi nu !.. :) Rickard hämtar oss när han har slutat jobbet.

Kollade igenom lite post och jag hade fått ett stort paket från Go'boken, men lite böcker till Theodor. Paketet innehöll detta:



Boken om dig, Lek och lär tillsammans (handbok för föräldrar), pekboken "En liten prins", vagnshjärta, dubbla kort (läs: inbjudningskort), samt en uppblåsbar velurboll som dock ej är med på bilden.

(Bild lånad av: http://goboken.se)


Jag hade även fått rabatter från H&M club som jag nyttjade på H&M's hemsida. Klickade hem lite fina vårkläder till Theodor :) Detta beställdes !



Cardigan, grå i strl 74.


Små fina jeans, blåa i strl 74.


Snygg vändbar vårjacka i strl 74.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback