+1 :)

Igår så kom Elin och Rickard hit och umgicks !.. Vi pratade en massa hit och dit, myste med chips, dricka och en film :).. Vi såg 'För Kärleken'.. Den var faktiskt bra, men jag blev stressad under vissa scener. Men i övrigt en sevärd film :).. Filmen var slut vid halv två så när den var slut så var de dax för sängen så då åkte dom hem. Men jag hade skitsvårt och somna och lite tidigare på kvällen när jag skulle lägga lillen för han var trött så ville han helt enkelt inte sova :/ Han somnade nog inte förrän klockan var runt tolv...

Sedan i övrigt så ska även berätta de att han är nog den snällaste bebisen i hela världen. Snacka om att man blir bortskämd. Vi ger han sista målet mat vid 22 på kvällen och sedan lägger vi han och då brukar han sova till runt sex-sju på morgonen :) Helt otroligt för att vara en 2 månaders bebis :)

Nu ska jag ta och fixa kaffe och sedan tvätta håret och klä på mig och sedan ge lillen lite mat och klä han (han sover fortfarande). Om en stund eller ja lite senare så blir de nog en mysig promenad i de fina varma vädret (termometern här visar +1) med Elin, Rickard & Casper och kanske även min Rickard :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback