Fredag igen..

Ja, nu är de Fredag igen !.. Gud så veckorna går fort, dom bara springer iväg :).. igår var vi som sagt i Birsta. Var in på Birsta City en sväng, handlade kläder till lillen som han ska ha på sin mosters bröllop, Rickard köpte en skjorta som han ska ha och jag handlade lite kläder som jag ska ha på mig imorgon (en grå kavaj samt en liten svart tunika från Vero Moda, tag 2 betala för 1 = 130:- REA ! ) samt skor till bröllopet :) 
Sedan åkte vi iväg och handlade mat, men tror jag glömde hälften :/.. Sedan blev de sen middag på MAX.
Vi skulle ju egentligen ha varit in på IKEA också, men de ska vi ta på Söndag tror ja :)

Just nu så sitter jag och kollar på Våra bästa år. Lillen vaknade precis också så i pausen ska jag ta och fixa mat till han :).. Sedan lite senare så ska vi gå upp på BVC där de ska vara mamma-träff. De ha varit en gång tidigare också, men då orkade jag inte gå pga huvudvärk, men denna gång så ska vi gå :)..
Senare ikväll vet jag inte alls vad som händer, blir väl äta god mat och se film och bara mysa skulle jag tro :)

Näe nu är de paus så nu ska jag fixa mat till lillen :)..
Hörs ikväll igen :)


Kul om du lägger upp foto på det du köpt! :)

2011-01-28 | 14:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback