Jag & Rickard ♥

Relationslista

Vad heter ni?
Belinda & Rickard

Hur träffades ni?
Jag visste vem Rickard var och han visste vem jag var och av en slump träffades vi på en fest :)

Hur länge har ni varit tillsammans?
1 år och några veckor.

Bor ni ihop?
Ja :)

Har ni barn? 
ja, de har vi och han är de finaste som finns ! ♥

Har båda körkort? 
Nej, bara Rickard men jag håller på med mitt så snart har båda :)

Kommer du ihåg er första kyss?
Aaa :)

Vem sa "jag älskar dig" först?
Rickard

Vem är äldst? 
Rickard

Vilka stjärntecken är ni? 
Jag är kräfta & Rickard är jungfru.

Vem är längst? 
Rickard

Vem sjunger bäst? 
Jadu, ingen av oss ?!

Håller ni varandra i handen på stan? 
Ja, fast lir lite mer sällan nu eftersom att en av oss drar barnvagnen ;)

Vad har ni gemensamt? 
Ja, de mesta skulle jag tro :)

Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? 
Näe, inte direkt kände men vi visste om varandra om man säger så :)

Blev du kär vid första ögonkastet?
Kanske inte kär, men intresserad och glad !

Har ni nån speciell låt?
Näe...

Har ni stora framtidsplaner? 
Ja, skaffa fler barn, köpa hus, giftemål osv.

Har ni gråtit i varandras armar? 
Ja, de har vi. I både glada situationer och mindre glada situationer.

Har ni varit utomlands tillsammans? 
Näe, inte än.

Vilket är ert bästa minne? 
De är många, men de allra bästa är nog när Theodor föddes :)

Vem lagar bäst mat? 
Jag, skulle jag nog säga ;)

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? 
Myser i soffan och tittar på tv eller film :)

Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
Nja, men för de mesta :)

Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades? 
Näe, inte speciellt. Jag i Juniskär och Rickard i Matfors.

Blir du lätt svartsjuk?
Näe :P

Brukar ni bråka?
Näe, mest bara småtjaffs har haft ett riktigt bråk under ett år :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback