GLAD OCH LYCKLIG !

Ska börja med att berätta att jag är så himla glad och lycklig över min fina lilla familj :) Mina underbara killar ! ♥
I natt så vaknade inte Theodor på hela natten utan eftersom att jag vaknade till när Rickard skulle iväg och jobba vid fem-tiden imorse så sa jag sa till honom att han skulle fixa mat åt lillen, vilket han fixade :).. Fick väcka Theodor och de visade att han var jättehungrig :) Så otroligt skönt att han inte vaknade på natten :)

Ja annars idag så har jag bland annat varit hos tandläkaren. De gick väl sådär :/ Hade ganska många början till hål, 5 st behövs lagas så fick en ny tid i Mars :/ INTE billigt kan jag lova. Jag hatar verkligen tandläkaren. Men man vill ju ha friska tänder så :).. Medans jag var hos tandläkaren så var Marianne barnvakt och de hade gått jättebra. Han var ganska nyäten och belåten när jag kom hem igen :) Rickard kom hem strax efter att jag kommit innanför dörren. Då var de dax att göra sig klar och klä på Theodor för avfärd mot stan. Var och fixade papperen angående faderskapet på lillen, vilket gick jättebra. Så nu är Rickard även pappa på papper :).. Känns så skönt att alla papper och grejjer är klar !

Senare när vi kommit hem och Theodor hade ätit så satte jag mig och plugga en massa till körkortet, för nu ska de bli av ! :).. Man känner sig så låst utan. Förut så gick jag ju handledarkusen för övningskörning med mamma, men de blir ju inte att jag kör med henne. Utan nu har vi fixat och skicka efter papper som jag och Rickard ska skriva så jag kan övningsköra med honom :). Blir så mycket enklare !
Ska även anmäla mig till nån teori-lektion på körskolan, dom ska tydligen göra nytta.

I alla fall när jag satt och läste på internet-testerna så dök Linda upp :) Hade pratat med henne tidigare idag och hon ville komma och hälsa på, så visst fick hon de. Alltid roligt med främmande !.. Så nu har hon ganska precis åkt. Rickard sitter med Thedor i soffan och gosar för fullt. Hän är så söt min lilla guldklimp. Han har precis förstått att han kan göra olika ljud samt föra händerna mot munnen osv. Han har även växt så pass mycket nu så han har strl 62 nu. Grymt fort dom växer, han blir 2 månader på Torsdag :) ♥

Imorgon så vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Rickard ska jobba eftermiddag imorgon så han är hemma till ett eftersom att han börjar klockan två. Så då medans jag är uppe på BVC och har mamma-samtal med sköterskan där så kan Rickard umgås lite med sin älskade son !..












Mina fina killar ! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback