LITEN UPPDATERING SAMT BILDBOMB !

Igår så var vi bara hemma och myste hela dagen :).. Senare på eftermiddagen så kom Elin och Casper och hälsade på oss och umgicks lite. Huga, söt kille alltså ! Så fort Elin försvann ur Caspers sikte så börjades de, mammMammMamm, små stön och grin och ålande på golvet. Så söt så man skrattade lite. Såg roligt ut ! :)..

Dagen idag har väl inte varit sådär jätte händelserik. Rickard gick upp vid sex-tiden med lillen och gav han mat och sedan vaknade jag vid 9 och gav han mat och sedan sov vi en stund till. Ända tills klockan var 12 :).. Hur skönt som helst ! Sedan har vi varit och handlat, lagat mat och bara myst i soffan hittills. Till middag så blev de pasta och korvstroganoff. Gott blev de.
Ikväll så blir de myspys i soffan med mina älsklingar till någon film innan man ska lägga sig. Rickard skulle egentligen jobba eftermiddag nu till veckan, men dom ringde från hans jobb förut och ville att han skulle jobba förmiddag imorgon. Så då blev de så !

Imorgon förmiddag ska jag till tandläkaren och kolla tänderna igen. :( Usch, hatar tandläkaren !.. Så medans jag är där så ska Marianne (farmor) vara med Theodor.
Rickard skulle sluta vid halv 12 imorgon (skönt) för att han ska hämta oss här hemma och sedan åker vi in och fixar med papperen om faderskapet på Theodor :).. Skönt att de blir gjort !..

Lite bilder bjuder jag också på ! :D



Linda Sjödin, NYÅR 2010.



Elin Nilsson, NYÅR 2010.



Rickard Eliasson, Johnny Eliasson & Pedro Hamrin, NYÅR 2010.



Jag, dock lite suddig :/ (Pedro i bakgrunden) NYÅR 2010.



Elin Nilsson, NYÅR 2010.



Älskade Theodor ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback