Torsdag...

Idag så har jag och Theodor varit på promenad :) Vi gick och mötte upp Kristin och Elias och tog en sväng runt stallet innan vi gjorde sällskap till Ica. Var och handlade nya blöjor till lillen. Så nu har han 3:an. Gud vad dom växer fort, snart är han hela 3 månader ♥..
Sedan när vi hade kommit hem så ringde mamma och fråga om hon och Elin fick komma och hälsa på, så de skulle dom göra :).. Dom är här nu och myser en massa med Theodor..

Var meningen att jag skulle ta och städa ena förrådet, men gav ganska snabbt upp. Kände att jag inte orkade. Har så mycket grejjer där som skulle behövas slängas, så de får bli någon annan dag när Rickard är hemma och kan hjälpa till :)..

Ikväll så blir de bara lugnt för oss. Ska göra lite middag och se lite tv samt ta en dusch. Imorgon så ska jag iväg på återbesök på mödravården för att kolla så att kroppen har ställt tillbaka sig som de var innan graviditeten. Senare efter de så blir de nog en sväng på stan innan man tar bussen hem :)..




Bild sen promenaden..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback