1 år ♥

Ja, då är de Måndag igen då och ny vecka !.. Rickard jobbar eftermiddag denna vecka. Skönt för han :) Men lite långtråkigt för mig och Theodor. Han är ju inte hemma igen förren vid halv tio ikväll och då är de i princip dax att lägga lillen för natten :/ så på de sättet är de inte sådär jätteroligt..

Lite senare när Marianne har kommit hem igen efter att ha varit uppe hos Tony och Alva så ska vi ta och gå dit en sväng. Ska fotografera de små söta kattungarna. Det är en blandning av Ragdoll & Birma. Så dom är ju så oerhört söta !..
Annars idag så vet jag inte alls vad vi ska hitta på.. De är ju väldigt fint väder ute, lite blött då men vi får se, kanske de blir en promenad i alla fall :) Theodor ligger och sover nu efter en stunds tjurighet. Så då passar man på och sitta lite här vid datorn och titta runt.

Idag har jag och Rickard varit tillsammans i ett år. Tiden går så enormt fort. Har varit förlovade i snart 7 månader. Kommer ihåg första gången vi träffades. De var på en fest i Kvissle, StreetRulers. Så på den vägen är de :)

Ååh, är så lycklig med min lilla familj !.. Kan inte få de bättre.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback