Aktivia, de fungerar !

Vi har inte hunnit med att göra så mycket idag, än så länge. Hade vela gått ut på en promenad, de är ju asfint väder ute, men dock väldigt kallt. Så de är nog den enda orsaken att de inte blir någon promenad, tråkigt nog !.. Får se hur de blir imorgon, då kanske de inte är lika kallt så då kan de nog bli en sväng :).. Imorgon när Rickard kommit hem ska vi i alla fall åka ut till birsta en sväng. Ska in på IKEA och sedan storhandla lite mat, har de hyffsat tomt här i kylskåpet och skafferiet.. :/

Sedan ska jag även berätta för er att jag länge har gått och fundera på hur Aktivia är och fungerar dom ?.. Så jag tog och handlade de för någon dag sedan och jag måste erkänna att dom fungerar faktiskt jättebra ! :) För er som undrar vad Aktivia är, om de är någon som missat de så är de en yoghurt som innehåller några bra för magen bakterier och hjälper mot uppblåst, gasig och/eller trög mage.

Jag har haft ganska många sådana problem med min mage sedan Theodor kom och är nu glad att jag provade Aktivia, för de fungerar verkligen ! :)

Så är de någon av er som har samma problem, så prova ! :)

Jordgubb


Jag ville också ut på promenad.. :/ men som du säger.. alldeles för kallt..

2011-01-26 | 13:15:05

Hej läste i din blogg att du kollar på andra avenyn och tänkte höra vart du fått tag i dom avsnitten =) skulle vara jätte kul att få se dom igen så vore snällt om du kunde berätta de.

2011-01-26 | 19:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback