Min dag

Ja, som ni ser så har jag ännu en ny bloggdesign ;) Blev ett väldigt bra resultat, så tack så mycket ! Är SUPERNÖJD :)..

Idag så har jag varit ute en sväng på promenad med Kristin. Vi gick en bit, och gud så skönt väder de var ute. Blev dock inte en sådär jättelång sväng, eftersom att hon skulle hem och städa och jag skulle ju ha tvättstuga. Så vid sex-tiden så blev jag klar. Tvättade upp en ny overall som vi hade liggandes i strl 62 som vi fått av mamma (mormor). Den han har nu börjar ju bli lite liten eftersom att de är strl 52 i den. Så nu är de skönt och ha rena och nytvättade kläder !..

Nu har vi nästan nyss ätit. De blev strips och fläskfilé. Mumma ! Rickard står i duschen och jag sneglar lite på Let's Dance. Lilleman ligger i vagnen och sover så sött. Ska snart ta och väcka honom för ett blöjbyte
Resten av kvällen spenderas med mina älsklingar i soffan med en massa mys. 

Imorgon så ska Rickard's farmor komma hit en stund. Hon är så nyfiken på Theodor. Så hon skulle komma hit då innan vi ska åka ut till Juniskär. Rickard ska hjälpa en kompis till mamma med deras skoter. Så vi får väl se hur de går med de ;).. Så vi blir nog där största delen av dagen och kvällen imorgon. Mysigt !

Sedan på Söndag så ska jag och min syster Annelie iväg och vara modell för en dag ! Ska bli roligt. Får se hur de blir om man köper några bilder, dom ska visst vara ganska så dyra. Någon som vet kanske ? Släng in en kommentar i så fall ! :)

Lite bilder från ikväll...










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback