Happy Birthday !

Grattis, grattis till mig själv, 21 år fyllda idag !

Just på denna dag, klockan 06.01 på morgonen för 21 år sedan föddes lilla jag. Man blir bara äldre och äldre, känns inte så himla roligt längre att fylla år. Inte som de var när man var liten och man skulle öppna en massa presenter som innehöll leksaker av alla dess slag som man ville ha då ! Då man var så glad över att bli äldre.. 

Men en sak är ju positiv med denna dag i alla fall :) Jag och älsklingen har nämnligen varit förlovad ett år just idag också. I somras på min födelsedag så förlovade vi oss. De var Rickard som ville att vi skulle göra de på min födelsedag, sötnosen där ! :) ♥
Så ikväll ska min mamma vara här och vara barnvakt till Theodor så ska jag och Rickard ta en tripp in till stan och äta ute och få vara lite själva, bara han och jag. Gud så jag längtar !
Han kommer i alla fall snart hem, lillen ligger och sover han och jag kollar runt lite på datorn bara. Har gjort tårta, en jordgubbstårta, hoppas den är lika god som den är fin. Får ta och undersöka de sedan när Rickard kommit hem. Då blir de fikatajm !.. Idag så kommer de inge främmande, utan de flesta kommer och fikar och firar mig imorgon. Bara mamma som kommer sedan efersom att hon ska vara med Theodor ikväll :) 


My only true love ♥ always and forever..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback