Lördag

Lillfisen sover och Rickard duschar så då passar jag på att skriva några rader här i bloggen sålänge ! :)

Nu har vi i princip nyss kommit hem. Vi har skjutsat hem Bea och åkt hem till min mamma i Juniskär och hälsat på. Där blev de som vanligt god middag, en massa prat och bus med Theodor :).. Har fått en fin klocka också av mamma, en knallorange, lite häftig faktiskt. Hon använde den inte och jag har tidigare nämnt för henne att jag vill ha just en sådan klocka så då fick jag en :) Tackar

Imorgon har jag min efterlängtade sovmorgon. Får se hur natten blir med Theodor osv. Man kanske inte får så mycket till sömn ändå. De får vi se imorgon :) Nu ska jag mysa med min älskling innan vi ska sova :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback