Måndag

Godkväll !..

Idag så har jag och Theodor bara varit hemma, som vanligt :P haha !.. Har haft tvättstuga med svärmor. Hade tänkt ta tag i städningen också, men de fick vänta eftersom att Theodor har sovit otroligt dåligt idag. Men de måste nästan bero på värmen osv. Han äter väldigt dåligt också, får bara i han en halv burk med mat till lunch och detsamma till middag. Men som tur är så går vällingen i som ett naffs :) Men de kanske beror på värmen de också ? Någon småbarnsmamma som har samma problem ?!.. Jag vet att de inte är tänderna som gör att han äter dåligt i alla fall, för tänderna hans är väldigt sega och har ännu inte spruckit fram riktigt.. :/

Ganska grinig har han varit idag också, var länge sedan han var så grinig som han var idag. Mammig har han blivit också, man ska bära på han hela tiden, eller om han nu sitter i gåstolen så kör han på mig hela tiden och följer efter mig som ett annat plåster !.. haha, sötnosen !.. ♥
Han sover i alla fall nu sedan 2 timmar tillbaka ungefär. Så de är skönt att han somnade i hyffsad tid idag så jag och Rickard får lite ensam tid, känns inte som att de funnits tid till de den senaste veckan så :)

Apropå ensamtid, man kanske ska ta vara på de nu då och inte sitta här ;)



Imorse när vi myste i soffan..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback