Måndag





Idag så kom bilderna som jag skickade efter på Extrafilm förra Söndagen
:) Mest bilder på Eddie, men även på Theodor och mig och Rickard. Lite kul att ha, i stället för att alla ska vara på datorn ! 

Igår så blev de inte så himla mycket bloggande för att vi tog de bara lugnt igår plus att jag hade tvättstuga osv. Jag har inte alltid orken eller motivationen till att blogga varje dag heller. Så ibland kan de bli ett hopp på någon eller några dagar :P men tror inte att jag är ensam om detta heller.. Alla har väl bloggtorka ?!

Idag så har vi (jag och Theodor) haft besök av min vän Lotten i alla fall :) Vi pratade om en lilla tripp som vi ska göra i Augusti, hon jag och eventuellt min mamma :) Vi ska nämnligen åka ner till Ullared och gå där en dag :) Ska bli roligt de ! Då åker vi i så fall på natten, kommer fram på dagen och övernattar i en stuga och åker hem dagen efter :).. Är inte helt säkert vilket datum de blir, men de blir i alla fall av. Så mycket kan jag säga :) Men de kommer att vara jobbigt att vara ifrån mina pojkar, men de går nog bra :)

Nu ska jag mysa med min älskling i soffan. Lillen sover sen några timmar tillbaka :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback