Onsdag

Nu var de några dagar sedan jag skrev. Men har helt enkelt inte haft orken eller tiden till att sitta här och blogga. Theodor har varit grinig i flera dagar och dessutom sovit jättedåligt, både på dagarna och nätterna. Så man är ju lite slut själv också !..
Tror att de är tänderna denna gång. Hans tandkött är väldigt svullet och man ser tänderna (markerade) under underläppen. Han har dessutom ätit dåligt. Vi har i stort sett bara fått i honom välling i två dagars tid. Men idag så har han ätit mat igen och de har gått bra :)

Idag så har jag och Theodor varit i stan med Malin och Sandra. Har kollat efter lite kläder som jag kan ha på fredag eftersom att vi ska på bröllop då och då kan man ju inte komma i Jeans och linne liksom ;).. Men tyvärr så hittade jag ju inget. Men de är ju som vanligt när man har pengar som man kan lägga på kläder. Tror inte att jag är ensam om att tycka att man inte hittar något när man väl är ute för att shoppa !..
Men imorgon så ska jag in till Birsta tänkte jag, måste kolla vidare och se om jag hittar någon att ha på sig. Bara att hoppas !...

Har suttit nu och kollat lite på de butiker som har en hemsida. Men då är de ju de att de inte är säkert att de som finns på hemsidan finns i butiken :/.. Så får se hur de går imorgon !.. Måste in på systembolaget också och handla lite. Theodor ska vara hemma med barnvakt medans mamma och pappa roar sig ! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback