Söndag

Gårdagen var lite sisådär. De var ju roligt, men de blev lite jobbigt fram på natten :/ Men de gick ju.. Ville ju inte komma hem så sent som de nu blev eftersom att vi hade barnvakt och sedan så sov Theodor så himla oroligt i natt. Men han sov så gott så när vi kom hem och allt hade ju gått bra som tur va :)

Idag så hade jag min sovmorgon :) Så himla skönt, men hade världens huvudvärk när jag klev upp, nej de berodde inte på alkoholen eftersom att jag knappt drack nått igår :/ Tror att de var för att jag sov ganska mycket och hårt. Då kan de lätt bli så. Annars idag vid 12-tiden så var de medningen att jag skulle ha tvättstugan, men kände de när jag klev upp att jag inte alls orkade med de idag. Så gick bort och ändrade tiden tills på Tisdag i stället :)
Så nu ligger Rickard och sover eftersom att han fick kliva upp rätt så tidigt imorse, Theodor har tagit sig en liten lur han med. Han har sovit dåligt nu på dagen så han bara slocknade när han låg med mig i soffan ! :) älskade hjärta

On någon timme så ska vi även bege oss in till stan och hälsa på min syster eftersom att hon fyllde år igår. Dom hade fullt upp igår så då kunde man inte uppvakta henne :P Så då blir det de idag i stället :) Så nu medans grabbarna sover så ska jag ta och packa skötväskan och lite sånt så de är klart sedan när dom vaknat. Då blir de lite mellis för lilleman och sedan beger vi oss nog inöver :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback