Söndag

Som ni säkert sett i de tidigare inlägget så var vi tvungen att ta bort vår lilla kisse Eddie igår :( De var ledsamt och jobbigt, men de var de bästa vi hade kunnat göra. Han var så sjuk att veterinären inte hade haft någon annan utväg än att ta bort honom. Han måste ha fått någon större inre blödning eftersom att han blödde från både nosen och munnen. Eftersom att han var slö och så innan man såg att han börja blöda så tror jag nästan att han har fått en smäll av något, en touch av en bil eller kanske en moppe ?.. Ja de är inte så mycket att göra, han har de ju bättre nu och slapp lida. Skickade efter lite bilder här på dagen på Extrafilm. En massa bilder på Eddie såklart, men även lite andra bilder eftersom att jag ändå skulle skicka efter bilder.. Så får se om dom kommer i slutet på veckan som kommer..

För att komma in på annat samtalsämne, (blir så ledsen när jag skriver om Eddie). Så sitter jag här hemma själv, eller ja lillen ligger ju och sover och Rickard är ute på vift ;).. Han har nämnligen varit iväg och köpt en motorcykel, på tiden, som han tajat om de fram och tillbaka :).. Han och hans bror Johnny åkte vid ett tiden i förmiddags ner till Stockholm och är påväg hem nu. Dom har passerat Gävle och har väl kanske 15 mil kvar att köra innan dom är hemma. Dom räknar med att vara hemma till runt två, dom kan ju inte köra så snabbt eftersom att dom har släpvagn med motorcykeln på efter bilen. Så då får de ta sin lilla tid !..
Jag tänkte i alla fall försöka vara vaken tills Rickard kommer hem, får se hur de blir med orken om någon timme, än så länge så går de bra. Visst jag ska ju upp med lilleman imorgon, men bara man kommer upp så går de bra. Sedan så får jag väl sova när han sover :) Ojj, vad jag drog iväg här då ! ;)

Aja, medans Rickard och Johnny har varit borta så har jag haft mamma här på besök och fått lite hjälp med passning av Theodor eftersom att jag hade tvättstuga mellan 15-18 i eftermiddags. Vi tog också lyxen till oss och åt middag på Dinos, Fläskfilé black and white. Gott, men de var vissa saker jag faktiskt skulle kunna kommentera och de var bland annat köttet som var segt som en godisråtta, torrt var de också.
Men de gick ju ner ! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback