Tisdag

Idag är de gråmulet igen. Kan ju hoppas på att de inte regnar så pass mycket som de ändå gjorde igår. Idag så är de dags för tvättstuga mellan klockan tre och sex ikväll. De behövs verkligen nu, kan inte skjuta fram de några fler dagar nu :/.. Just därför så vore de skönt med en egen tvättmaskin här i lägenheten :).. 
Men gud vad jag jämt tjatar om detta med tvätt och tvättmaskin :P haha.. Ni får ursäkta ;)

Lillen ligger och sover nu sedan en stund och jag ska ta mig nån kopp med kaffe och se lite tv tänkte jag ! :) Sedan är de ju dags för lunch i vanlig ordning och sedan lite lek innan en till tupplur :)

Ringde till BVC imorse också för att prata med sköterskan om Theodor. Han har fått som en bula, fast den går lite innåt på väntersida av huvudet. Vid tinningen ungefär, så imorgon när de är mammaträff på BVC så skulle hon ta sig en titt, men de lät inte som att de skulle vara något farligt, så man får väl lita på de så länge då och se imorgon vad hon säger.


Finns en på elgiganten nu ju för typ 1999 :) annars begegnade för typ 500 .. slå till på en.. Förstår och vet att det är drygt att gå till en tvättstuga.. :P

2011-06-14 | 11:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback