Torsdag

Tänkte bara säga de att jag lever ;).. har inte riktigt haft tiden att uppdatera bloggen här i veckan. Theodor har varit grinig och jag har varit trött osv. Men nu ligger lillen och sover och Rickard ville spela lite tv-spel så då passar jag på att uppdatera er lite om vad som hänt här dom senaste dagarna ! :)

I Tisdags så åkte jag och Johanna in till stan, och såklart så hade jag Theodor med mig :).. Skulle in och träffa Elin för en mysdag på stan !.. De blev en del shopping och lunch på Charm
Jag bytte bland annat in lite tv-spel (som vi inte spelar alls) på GameStop, fick 300:- så de var ju bra :).. Då gjorde jag så att jag la till lite och köpte Supermario till vårt nya Nintendo wii som vi nyligen införskaffat oss. Jag ångrar mig verkligen inte att jag köpte de, de är superkul, men svårt :)..
Sedan blev de ett par nya skor till mig också. Dom köptes på Stadium och ser ut såhär :)

RACE MARINE W CNV SNK RS092 BLACK

Dom är helt okej och var inte så dyr heller så. 199:- fick jag ge för dom :) Sedan så köpte jag lite dreggellappar till lilleman också eftersom att han dregglar grymt mycket nu så man får ju använda 2st per dag på honom :/.. Men eftersom att han varit lite smågrinig nu i flera dagar så tror jag de är tänderna den här gången. Har tittat i munnen på honom och han har små vita strimor på tandköttet och är vit så snart så spricker de nog upp !..
Då på eftermiddagen när Rickard hade slutat så åkte vi hem till mamma i Juniskär och åt middag, de serverades tacos, gott gott !.. 

Annars så har de väl inte hänt så mycket mer. Rickard är ledig nu. Han jobbade halvdag i Onsdags och är ledig nu ända tills på Tisdag, då börjar han jobba igen. Så de är super skönt att ha han hemma nu i några dagar :)
Idag så har vi haft tvättstuga, eller rättare sagt jag :P.. Tycker de är grymt jobbigt att konka på tvätt fram och tillbaka sådär en gång i veckan för att man ska till tvättstugan. Vill så gärna ha en tvättmaskin så nu när jag fyller år, som är om exakt 29 dagar så ÖNSKAR JAG MIG EN TVÄTTMASKIN !.. Skulle bli så mycket enklare !.. :) Så nu vet alla de.

Sedan nu på eftermiddagen när Theodor sov sin eftermiddagslur så passade jag och Rickard på att lägga oss på sängen och vila, SÅKLART så somnade jag. Jag hatar att sova på dagen, man blir så seg tycker ja :/.. Aja, men skönt var de eftersom att Theodor numer vaknar varje natt :/.. Men nu i natt/imorgon ska Rickard ta han så då får jag sova ! :D HAPPY !..

Men gud så långt inlägg de blev nudå, men jag har ju inte skrivit på ett tag så de beror ju på de ! :)



Här är världens finaste lilla kille hos farmor Marianne på middag ute i de sköna vädret. ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback