Fredag, gud så fort veckorna går !

Fredag IGEN, gud så fort veckorna går !.. I alla fall, i de tidigare inlägget så skrev jag lite om att Theodor har varit grinig osv. De är fortfarande lite så, vissa perioder under dagen. Men han har ju som sagt inge feber eller så de beror nog i alla fall inte på att han inte är pigg, vilket är skönt ! :)

I eftermiddag när Rickard kom hem från jobbet (han jobbade sista dagen idag på korstaverket, på måndag har han annat jobb), så gick jag över till Elin en sväng. De blev lite kortspel och lite snackande och sedan gick jag på Ica och handlade lite till middagen, samt lite gott tills nu ikväll. Till middag så blev de i alla fall stekt fläskfilé (läs: ugnstekt) sallad och kroketer, men för mig som ska skära ner på kolhydrater, dvs potatis, ris, pasta osv. så för mig så blev de sallad och kött , fast nog några kroketter också :P hehe.. De är ju så gott !..

Ska snart ge han lite mat och fixa han för kvällen. Sedan när han väl somnat så blir de lite choklad och film med min älskling. Hyrde en film när jag var på Ica, Hämden, med Mickael Persbrant :) Dock så står de att den är på danska, men ska ge den en chans ändå ! :)

Nu ska jag ge lillen mat och sedan mysa ner mig i soffan ! :)






Trevlig kväll på er och ha en underbar helg, de ska jag ha ! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback