Tvättstuga & Ljusparty !

Nu blir de ett kortfattat inlägg.

Har tvättstuga och den började klockan 12, de blir mycket tvätt på en vecka när man har ett litet barn som har börjat smaka på mat :P hehe.. Men de är roligt att se !.. Idag blir vårt lilla hjärta hela 4 månader. Tiden går så otroligt fort. 

Idag så ska jag iväg på ljusparty hos Elin. Ska bli intressant och se vad de är för något. Jag har svårt för doftljus eftersom att jag lätt får huvudvärk, men man kan ju ändå gå dit och kolla vad de är för något :) Så medans jag är där så ska Theodor vara med sin älskade pappa

Nu är även inbjudningskorten klara och frimärken sitter på så dom är redo att skickas iväg :).. Så får vi väl se hur många de blir som kommer, är ju alltid roligare om de blir ganska mycket folk :)..

Näe, nu måste jag gå ut och ta itu med tvätten, igen !..

Kanske uppdaterar mer ikväll, hej så länge !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback