Jag älskar min son ! ♥

Ja, då är de Onsdag igen.

Idag har vi haft lite besök av Elin och min älskade mamma. Vi delade på pizza till lunch och fika gobullar :) Sedan hjälpte mamma mig och klippa till sidecuten som hon klippte här om dagen. Så nu är de lite jämnare än vad de var. Har även provat göra en frisyr som man kanske ska ha på lillens dop, får se hur de blir med de :) Vi har ju i alla fall hittat en dopklänning till Theodor. Den har legat och varit med i flera år. Rickard (Theodors pappa) har till och med haft den så då är de ju lite exrea roligt att vår son ska ha just den :)







Vi provade även hoppgungan idag. Han är så otroligt söt när han sitter i den. Han har inte börjat hoppa än men han verkar tycka om den i alla fall :) ♥










♥♥

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback