Ansökt om dagisplats !

Fick en kommentar att man inte ska äta frukt och så när man äter LCHF. Men jag kan säga de att jag upptäckte att jag inte kan äta helt enligt LCHF för att jag mådde så himla dåligt av de. Så jag äter de mesta med lite kolhydrater och någon frukt om dagen. Rör på mig gör jag också varje dag nu så jag ska gå ner lite kilon som jag la på mig undner graviditeten och även som blev några månader efter att Theodor kommit. Jag har ett mål, men jag har inte satt något speciellt datum som jag ska klara de på. Vill inte stressa och hålla på utan de tar den tid de tar ! :) Jag vet att de går :) De har ju gått förut så varför skulle de inte göra de nu ?! :P

Nu har jag suttit här vid datorn och ansökt om dagisplats till Theodor. Ja, vissa av er tycker säkert, men gud vad tidigt, men man ska vara ute i god tid om de är ett speciellt dagis man verkligen vill att Theodor ska vara på :) Vi sökte i alla fall på Bällsta dagis, där gick Rickard som liten och de verkar vara ett fint dagis med en massa utelek så de skulle ju passa perfekt !

Näe, nu måste jag ut i tvättstugan igen !.. Om en stund väntas de promenad igen :)


Aha! Trodde du höll på med det fortfarande, sorry! :)

2011-05-16 | 19:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback