Babysång !

Imorse drog jag och Theodor iväg på babysång och öppna förskolan. Rickard skulle återgå till jobbet idag, efter några dagars sjukskrivning. Så då träffades vi och några mammor och deras barn innan vi gick bortöver till babysången :).. De var ju avslutning så då bjöd dom på tacos till lunch, samt att vi fick med oss en blomma hem :) Snällt tycker jag !.. 

Efteråt så gick vi och satte oss på torget, vi satt där ett tag men de blåste så mycket så då gick några av oss hem och jag och två andra mammor gick på Ica och sedan vidare hem till sitt :).. 
Jag har diskat och Theodor har fått sin gröt så nu ska vi bara ta de lugnt innan de är dags för lite middag :)

Men nu måste jag byta en bajsblöja känner ja ! :P haha !..
Höres mer senare !

Lite bilder !



Sandra och Melanie :)



Mammas hjärtegryn ♥



Från höger: Malin och lilla Novalee, i mitten har vi Sandra och lilla Melanie och till vänster har vi Linda och lilla Jamie :)



Mammorna :)



Lillälsklingen sover så sött i vagnen ♥





Hehe fina bilder :) fan att ja glömde kameran då..

2011-05-24 | 16:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback