Byte !

Idag så har jag och Theodor bara tagit de lugnt. Han vaknade ju redan klockan fem imorse. Så då orkar man inte göra så speciellt mycket under dagen. Vi har för de mesta bara legat i soffan, myst, lekt och sovit :) Rickard kom hem tidigt idag, redan vid halv två var han hemma :) HAPPY !

Jag har ju i tidigare inlägg sagt att jag äter enligt GI-metoden. Men trivdes inte så bra med den kosten, visst de har bara gåt en vecka, men hur som haver så har jag nu bytt till LCHF (Low Carb, High Fat). Tror de kommer fungera bättre :) De har faktiskt gått väldigt bra och sluta med potatis, pasta, ris samt alla godsaker och läsk :) Är faktiskt lite stolt över mig själv !.. Fler veckor ska de bli..

Idag så ska vi äta fläskfilé, sallad och tzatsiki samt bea-sås (tro de eller ej) och såklart blir de en liten potatisvariant till Rickard :) Mamma och Annelie ska komma hit också, fast dom ska inte äta med oss, men mamma ska fixa en gryta och visa mig hur man gör ;) haha är så dålig på att göra grytor.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback